Članci
Kalendar najava
Najave
Novosti
Galerije
Oglasi
Pojmovnik
Dokumenti
Kalendari
Trenutak inspiracije ::
Živa su bića u ovom uvjetovanom svijetu Moji vječni odvojeni djelići. Zbog uvjetovana života teško se bore sa šest osjetila, u koje se ubraja i um.
-- Bhagavad-gita 15.7 --
Članci ::
Članak, objavljeno: Pon, 17.08.09. 01:56
 

Počinje s radom Info centar hrvatske yatre

 
 
 
 

Poštovani vaišnave,

kako je komunikacija jedan od temelja međuljudskih odnosa, te je stoga ona za našu zajednicu iznimno bitna, Hrvatsko vaišnavsko vijeće je na sastanku u Rijeci 2. kolovoza donijelo odluku o uspostavi Info centra naše yatre.

Nadamo se da će na taj način komunikacija među svim članovima biti još više pojednostavljena i poboljšana, a u svrhu ispunjena naših zajedničkih ciljeva.

Centar će voditi Tadgata devi dasi koja će vas putem zatvorenog dijela Portala izvještavati o radu i odlukama upravnih tijela kao i odgovarati na vaša pitanja, pohvale i žalbe ili ih pak prosljeđivati na točnu adresu.

Dakle ne radi se samo o jednosmjernoj komunikaciji već i razmjeni informacija između članova. Na taj se način otvara, osim svakodnevne i uobičajne usmene, i mogućnost pismene komunikacije preko dogovorenog sustava te sukladno vaišnavskim običajima i etiketi. Naglašavamo da se radi o pitanjima vezanim uz upravljanje i djelovanje yatre.

Funkcije Centra:

1.      Informiranje:

Centar će obavljati funkciju redovitog i pravodobno objavljivivanja intormacija te će zaprimati pitanja, žalbe, pohvale, pokude itd. (uglavnom) pisanim putem.

2.      Odgovori na pitanja:

Kako bi olakšali postavljanje pitanja pismenim putem, navodimo nekoliko jednostavnih uputa.

Kako postaviti pitanje?

Pitanje se može postaviti bilo kojem tijelu ili osobi u dijelu hijerarhijske ljestvice naše zajednice.

Postavljanje pitanje treba biti naslovljeno na osobu ili tijelo unutar VVZ u RH ili njenih organizacijskih oblika te biti jasno i nedvosmisleno.

Iako pitanje može imati neograničen broj osoba koje ga podržavaju, samo jedna osoba može ga potpisati i prihvatiti odgovornost za njegov sadržaj.

Pitanje treba postavljati u duhu vaišnavske etikete i običaja.

Kada očekivati odgovor?

U roku od 3 dana, Centar će pismeno potvrditi da je pitanje primljeno te da zadovoljava sve potrebne uvjete.

Odgovor na pitanje treba uputiti najkasnije u roku od 15 dana od primitka istog. Ako se odgovor ne može dati u tom roku, osoba ili tijelo su dužni putem Centra izvijestiti osobu koja je pitanje postavila o razlozima zbog kojih to ne mogu učiniti i vremenu kada će dostaviti odgovor.

Odgovor na pitanje treba biti jasan i nedvosmislen.

Na pitanja upučena pojedinoj osobi, odgovara ona, a na pitanja upučena tijelu VVZ u RH odgovor daje njegov voditelj.

Ukoliko odgovor nije zadovoljavajuć, osoba može zatražiti pojašnjenje odgovora kroz dopunska pitanja. Rok za sve odgovore po naknadno upućena pitanjima je sedam (7) dana.

Takođe, ukoliko osobna nije zadovoljna usmenim odgovorom, može zatražiti isti u pisanom obliku.

Ako odgovor nije zadovoljavajuć, osoba može izraziti svoje nezadovoljstvo time da će isto pitanje i dobivene odgovor(e) proslijediti višoj razini autoriteta na hijerarhijskoj ljestvici te tražiti njihov odgovor ili mišljenje.

Ako odgovor i nadalje nije zadovoljavajuć, osoba može pristupiti pisanju žalbe sukladno Pravilima o ulaganju žalbe.

3.      Ulaganje žalbe

Osobe koja želi uputiti žalbu, bit će od strane Info Centra upoznata s propisanom formom.


Vaša pitanja i tekstove možete slati na: infocentar@pamho.net ili potrebne informacije dobiti pozivom na broj telefona 091/ 542 5858 svaki četvrtak od 18 – 20 sati.

Vaši sluge iz HVV-a

 
Najnovije
Oglasi
Aktualno
Galerije
Komentari
Prijava ::
Vaišnavski kalendar
Ankete ::
Kada ste zadnji puta naučili napamet novi stih iz šastra?
(34 glasa)
Ovih dana
Nedavno
Odavno
Odavno, i ne sjećate se
Nikada
     
Društvene mreže ::
Slijedi portal.iskcon.hr na Twitter-u
Statistika posjeta ::
Trenutačno je 59 posjetitelja online
 
 
Ova stranica pogledana je 1059 puta.
 
Sponzori ::
ISKCON official ::
Vanjski linkovi ::